Przejdz do poradników Zobacz nowy super salon!

Jak zwrócić lub wymienić zakupiony u nas towar?

Zgodnie z Ustawą z dnia 2.03.2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271) Kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny do 10 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru.

Kupujący powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania pierwszego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu.

1. W przypadku chęci zwrotu towaru...

Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:

Cronic Jakub Tomczyk
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń

wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta, na jaki sklep RallyShop.pl ma zwrócić koszt produktu. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu pieniędzy na podane konto. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Zwrotowi nie podlegają koszty wysyłki zwrotnej.

2. W przypadku chęci wymiany towaru...

Produkt należy odesłać na własny koszt na adres:

Cronic Jakub Tomczyk
ul. Włocławska 91 B-C
87-100 Toruń

Przed wysłaniem produktu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem (56) 652-12-12 w celu ustalenia dostępności produktu, na który Kupujący chce wymienić zakupiony przedmiot oraz formy i adresu dostarczenia wymienionego towaru. Do paczki prosimy dodatkowo dodać pisemną informację zawierającą dane, o których mowa była we wcześniejszym zdaniu.

Prawo odstąpienia od umowy zakupu dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą. W przypadku zakupów dokonywanych na firmy i inne podmioty prowadzące działalność gospodarczą, obsługa sklepu ma prawo do odmówienia przyjęcia zwrotu lub wymiany towaru.