Przejdz do poradników Zobacz nowy super salon!

Regulamin sklepu - Spis treści

§1 Postanowienia Ogólne

Właścicielem sklepu internetowego RallyShop.pl jest:
Cronic Jakub Tomczyk
ul. Włocławska 94
87-100 Toruń
Telefon: (+48) 56 652-12-12 / 500-456-567 / 500-601-901 / 501-501-599
Fax: (+48) 56 652-72-72
REGON: 220160012
NIP: 584-252-29-54

Firma Cronic prowadzi działalność wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP 584-252-29-54.

§2 Ceny produktów

Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).

§3 Zamówienia

  1. Zamówienia można składać:
    • poprzez sklep internetowy znajdujący się pod adresem www.RallyShop.pl
    • telefonicznie pod numerami (+48) 56 652-12-12 / 500-456-567 / 500-601-901 / 501-501-599
    • faksem (+48) 56 652-72-72
    • osobiście w siedzibie firmy.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów poprzez sklep internetowy jest prawidłowe wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia.
  3. Na życzenie Klienta firma Cronic wystawia fakturę. Faktura jest dołączana do przesyłki.

§4 Przesyłka i płatności

  1. Wysyłka krajowa
    • Koszt przesyłki pokrywa Klient, chyba że warunki umowy stanowią inaczej.
    • Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi oraz wymiaru zamówionego towaru.
    • Istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:
      Płatność przelewem
      Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy Cronic po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy.
      Numer konta na jaki należy dokonywać płatności to:
      Cronic Jakub Tomczyk
      ul. Włocławska 94
      87-100 Toruń
      Credit Agricole Bank: 51 1940 1076 3004 0430 0000 0000
      W przypadku tej formy płatności sklep RallyShop.pl pokrywa koszt przesyłki przy zamówieniach na kwotę co najmniej 250 zł. Oferta ta nie dotyczy wysyłki paczek gabarytowych (niektóre fotele oraz opony) oraz paczek wysyłanych poza granice kraju.
      Płatność za pobraniem - gotówka przy odbiorze
      Klient dokonuje płatności podczas odbioru towaru u kuriera. W przypadku większych zamówień, firma Cronic może zażądać zaliczki w wysokości minimum 20% wartości zamówionego towaru.
      W przypadku tej formy płatności sklep RallyShop.pl pokrywa koszt przesyłki przy zamówieniach na kwotę co najmniej 1500 zł. Oferta ta nie dotyczy wysyłki paczek gabarytowych (niektóre fotele oraz opony) oraz paczek wysyłanych poza granice kraju.
      Płatność poprzez serwis PayU
      Klient po złożeniu zamówienia zostaje przekierowany na specjalną stronę, gdzie finalizuje swoje zamówienie z wykorzystaniem ww. serwisu.
      W przypadku tej formy płatności sklep RallyShop.pl pokrywa koszt przesyłki przy zamówieniach na kwotę co najmniej 250 zł. Oferta nie dotyczy wysyłki paczek gabarytowych (niektóre fotele oraz opony) oraz paczek wysyłanych poza granice kraju.
      Płatność poprzez serwis PayPal
      W przypadku tej formy płatności sklep RallyShop.pl pokrywa koszt przesyłki przy zamówieniach na kwotę co najmniej 250 zł. Oferta ta nie dotyczy wysyłki paczek gabarytowych (niektóre fotele oraz opony) oraz paczek wysyłanych poza granice kraju.
    • W sytuacji, gdy kwota za zamówienie będzie niższa od kwoty podanej w zamówieniu sklep poinformuje Kupującego o konieczności dopłaty. Natomiast w przypadku, gdy płatność za zamówienie będzie wyższa od kwoty podanej w zamówieniu, sklep zobowiązuje się do zwrotu nadpłaty na podany przez Klienta numer rachunku bankowego.
    • Ze względu na duże gabaryty niektórych towarów (w szczególności opon oraz niektórych foteli) wysyłane są one oddzielnie, bez możliwości dołączenia pozostałych przedmiotów zakupionych w sklepie do danej przesyłki. W takim przypadku klient zobowiązany jest do uiszczenia wielokrotności wartości przesyłki odpowiedniej do ilości wysłanych przesyłek (np. cztery zakupione opony zostaną wysłane w dwóch przesyłkach, co skutkuje uiszczeniem opłaty przez klienta za dwie przesyłki).
    • Promocja darmowej dostawy obejmuje jedynie przesyłki krajowe. Darmowa dostawa nie obejmuje przesyłek nadawanych w ramach wymiany towaru - kosz wymiany ponosi kupujący.
  2. Wysyłka towaru za granicę
    • Istnieje możliwość wysłania zakupionego towaru za granicę. Koszt takiej przesyłki ustalany jest indywidualnie przed złożeniem zamówienia poprzez kontakt z obsługą sklepu.
    • W przypadku zamówień z zagranicy, istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłaty za zamówiony towar:
      Płatność przelewem
      Klient dokonuje płatności przelewem na konto bankowe firmy Cronic po zweryfikowaniu zamówienia przez pracownika firmy.
      Numer konta na jaki należy dokonywać płatności za zakupy dokonywane z zagranicy to:
      Bank Zachodni WBK
      ul. Grudziądzka 93
      87-100 Torun, Poland
      SWIFT: WBKPPLPP
      Numer konta dla płatności w euro: PL12150017511217500466880000
      Numer konta dla płatności w funtach: PL81150017511217500455800000
      Płatność kartą kredytową
      Klient po złożeniu zamówienia zostaje przekierowany na specjalną stronę, gdzie finalizuje swoje zamówienie z wykorzystaniem ww. serwisu.
    • Przesyłki kurierskie nadawane są codziennie od poniedziałku do piątku. Przesyłki realizowane poprzez Pocztę Polską nadawane są średnio dwa razy w tygodniu.

§5 Zwroty i reklamacje

  1. Zwroty
    • Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) kupujący ma prawo odstąpić od umowy i dokonać zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru. Bieg terminu do odstąpienia od umowy wygasa z upływem 14. dnia, w którym Klient lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w posiadanie rzeczy. Klient powinien zwrócić towar w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Ponadto w składzie ilościowym i jakościowym takim jak otrzymał, z wyłączeniem zdania drugiego. Zakupiony towar powinien zostać odesłany wraz z wszelkimi elementami składowymi tj. dołączonymi częściami, instrukcjami, akcesoriami oraz oryginalnym opakowaniem, nawet jeśli zostało ono uszkodzone w ramach wykonywania czynności zwykłego zarządu.
      Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
      W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa towar należy odesłać na własny koszt na adres: Cronic, ul. Włocławska 94, 87-100 Toruń wraz z pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy oraz numerem konta na jaki sklep RallyShop.pl ma zwrócić należność. Po dokonaniu niezbędnej weryfikacji ww. warunków sklep dokonuje w ciągu 7 dni zwrotu całej zapłaconej przez Klienta kwoty, w tym kosztów dostarczenia do niego towaru. Zwrot należności dokonany zostanie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został użyty w pierwotnej transakcji, chyba, że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie. Zwrot należności nastąpi bez ponoszenia jakichkolwiek opłat przez Kupującego. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ.

      Sklep może wstrzymać się ze zwrotem należności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej.

      Powyższe prawo dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej na odległość i ma zastosowanie wyłącznie przy sprzedaży osobom fizycznym, które dokonują zakupów nie związanych z zawodową działalnością gospodarczą czy zawodową.
    • W momencie odbioru przesyłki Kupujący powinien w obecności kuriera dokładnie sprawdzić stan opakowania zewnętrznego. Sprawdzenie zawartości możliwe jest dopiero po pisemnym potwierdzeniu przyjęcia przesyłki, a w przypadku paczki za pobraniem po uiszczeniu zapłaty za towar kurierowi. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też został mechanicznie uszkodzony, należy w obecności kuriera sporządzić w dwóch egzemplarzach protokół szkody. Jeden z nich powinien zostać u Klienta. Druk właściwy do tego celu powinien posiadać kurier, w przeciwnym razie należy odręcznie spisać oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania, gdzie zawarte będą również: data oraz podpisy Kupującego i kuriera. Protokół szkody jest ważnym dowodem w procesie reklamacji, jednakże nie jest on elementem niezbędnym do rozpatrzenia reklamacji.
  2. Reklamacje
    • Towary oferowane w sklepie internetowym RallyShop.pl są objęte 2-letnią gwarancją producenta.
    • W razie stwierdzenia wady produktu należy go odesłać na adres sklepu wraz z pisemnym zgłoszeniem reklamacyjnym.
    • W ciągu 14 dni od chwili otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego sklep ustosunkuje się do niego pisemnie.
    • Produkt wadliwy odsyłany jest do producenta, który jako gwarant decyduje o zasadności roszczeń.
    • Jeżeli producent uzna roszczenie reklamacyjne, uszkodzony produkt niezwłocznie wymieniany jest na nowy lub zwracana jest jego cena łącznie z kosztami wysyłki.
    • Pracownicy sklepu RallyShop.pl dokładają wszelkich starań, aby zgłoszenia reklamacyjne były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, a zasadne roszczenia spełnione w możliwie najkrótszym terminie.

§6 Polityka Prywatności

  1. Składając zamówienie w sklepie RallyShop.pl Kupujący zgadza się na przechowywanie swoich danych osobowych i ich przetwarzanie wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, ewentualnej reklamacji lub wymiany towaru.
  2. Kupujący uprawniony jest do wglądu do swoich danych osobowych, dokonywać ich edycji lub zażądać zaprzestania ich wykorzystywania i ich usunięcia.
  3. Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (z późn. zm.) przechowywane dane nie będą przekazywane przez sklep innym podmiotom w żadnej formie z wyjątkiem sytuacji niezbędnych do prawidłowej realizacji złożonego zamówienia, wymiany lub roszczenia gwarancyjnego oraz sytuacjach, kiedy towar wysyłany jest bezpośrednio od producenta do Kupującego z pominięciem sklepu RallyShop.pl.

§7 Pozostałe informacje

  1. Pracownicy firmy Cronic dokładają wszelkich starań, aby informacje zamieszczone w sklepie internetowy RallyShop.pl były rzetelne i sprawdzone.
  2. Produkty oferowane w sklepie RallyShop.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i legalnie wprowadzone na polski rynek. Jeżeli oferowany produkt był używany (np. egzemplarz z targów lub wystawy), jest to wyszczególnione w opisie.
  3. Towary oferowane w sklepie internetowym RallyShop.pl są objęte gwarancją producenta.
  4. Wszystkie nazwy i znaki handlowe użyte w tekście są znakami zastrzeżonymi dla ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celu identyfikacji.
  5. Niniejsza strona nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów prawa.
  6. Kwestie nieuregulowane w zasadach użytkowania sklepu RallyShop.pl regulują przepisy Kodeksu Cywilnego.